• Part of
    Ubiquity Network logo
    Publish with us

    Read Chapter
  • No readable formats available
  • Das Credo der Unternehmensgruppe Johnson & Johnson – ein Beispiel

    Heinz Naegler

    Chapter from the book: Naegler, H. 2011. Management der sozialen Verantwortung im Krankenhaus: Corporate Social Responsibility als nachhaltiger Erfolgsfaktor.

     Download

    Chapter Metrics:

    How to cite this chapter
    Naegler, H. 2011. Das Credo der Unternehmensgruppe Johnson & Johnson – ein Beispiel. In: Naegler, H, Management der sozialen Verantwortung im Krankenhaus. Berlin: Medizinisch Wissenschaftliche Verlagsgesellschaft. DOI: https://doi.org/10.32745/9783954664603-9
    License

    This chapter distributed under the terms of the Creative Commons Attribution + Noncommercial + NoDerivatives 4.0 license. Copyright is retained by the author(s)

    This book has not undergone external peer review. See our Peer Review Policies for more information.

    Additional Information

    Published on March 14, 2011

    DOI
    https://doi.org/10.32745/9783954664603-9